Arhiva

Find out more
AUTO HRVATSKA RAZVIJA DRYDEN SERVISE
Predstavnici Auto Hrvatske – Rezervni dijelovi, 2006. kupili su 16 Drydenovih servisa i počeli razvijati vlastitu servisnu mrežu koja na jednom mjestu nudi brigu o gumama, ovjesu, kočnim sistemima i upravljačima. Na Zagreb Auto Showu, danas je na konferenciji za novinare, predstavljen plan da se u dogledno vrijeme mreža proširi na 50 unificiranih servisa diljem Hrvatske. Prema riječima Blaška Kovačevića, zaduženoga za razvoj servisne mreže, većina će ih biti u vlasništvu Auto Hrvatske – Rezervni dijelovi, dok će određen broj biti franšizni. U želji za podizanjem i unificiranjem visoke razine usluga, već su otvorena dva nova servisa, a četiri koji nisu udovoljavali kriterijima, su zatvoreni.

- Kroz proteklu godinu ovladali smo znanjima za uspješno uspostavljanje i vođenje servisne mreže, postavili smo kriterije koji moraju zadovoljiti svakog kupca na bilo kojem dijelu Hrvatske jer u svakom servisu moraju biti identični. Jedan od uočenih problema nedostatak je radne snage, a da o kvalitetnoj i ne govorimo. Stoga radimo i na obrazovanju naših kadrova koji u svakom servisu s našim znakom i firmom moraju biti jednako stručni i pouzdani, rekao je Kovačević.

Trenutno na Zagrebačkom velesajmu Auto Hrvatska održava niz seminara s potencijalnim vlasnicima franšiza za Dryden servise iz svih dijelova Hrvatske.
AUTO HRVATSKA RAZVIJA DRYDEN SERVISE
Predstavnici Auto Hrvatske – Rezervni dijelovi, 2006. kupili su 16 Drydenovih servisa i počeli razvijati vlastitu servisnu mrežu koja na jednom mjestu nudi brigu o gumama, ovjesu, kočnim sistemima i upravljačima. Na Zagreb Auto Showu, danas je na konferenciji za novinare, predstavljen plan da se u dogledno vrijeme mreža proširi na 50 unificiranih servisa diljem Hrvatske. Prema riječima Blaška Kovačevića, zaduženoga za razvoj servisne mreže, većina će ih biti u vlasništvu Auto Hrvatske – Rezervni dijelovi, dok će određen broj biti franšizni. U želji za podizanjem i unificiranjem visoke razine usluga, već su otvorena dva nova servisa, a četiri koji nisu udovoljavali kriterijima, su zatvoreni.

- Kroz proteklu godinu ovladali smo znanjima za uspješno uspostavljanje i vođenje servisne mreže, postavili smo kriterije koji moraju zadovoljiti svakog kupca na bilo kojem dijelu Hrvatske jer u svakom servisu moraju biti identični. Jedan od uočenih problema nedostatak je radne snage, a da o kvalitetnoj i ne govorimo. Stoga radimo i na obrazovanju naših kadrova koji u svakom servisu s našim znakom i firmom moraju biti jednako stručni i pouzdani, rekao je Kovačević.

Trenutno na Zagrebačkom velesajmu Auto Hrvatska održava niz seminara s potencijalnim vlasnicima franšiza za Dryden servise iz svih dijelova Hrvatske.