Zagrebački holding HrvatskiEnglishMapa weba
 

O sajmu

Dva tradicionalna bienalna sajma INTERGRAFIKA 24. međunarodni sajam grafičke industrije i papira i MODERNPAK 29. međunarodni sajam ambalaže i pakiranja održavaju se na Zagrebačkom velesajmu od 31. svibnja do 2. lipnja.

Na jednom mjestu okupit će se svi značajni svjetski i domaći proizvođači opreme, gotovih proizvoda i pomoćnih materijala iz područja grafičke industrije, industrije papira, ambalaže i pakiranja.



Njihov nastup na ovim sajmovima dovoljan je pokazatelj da su INTERGRAFIKA i MODERNPAK najznačajniji sajmovi grafičke i ambalažne industrije u regiji.

Današnji kupci traže drugačija, inovativna i personalizirana rješenja i proizvode. I grafička i ambalažna industrija moraju se prilagođavati njihovim potrebama.

Grafička komunikacija i ambalaža sastavni su dio marketinga nekog proizvoda. Svjesni su toga i proizvođači i kupci usluga.

Neovisno na koji način i u kojoj grani industrije grafički komuniciramo potrebe tržišta i nove tehnologije su sve intenzivnije i zahtjevnije.



Američka istraživanja pokazala su da današnji kupac više nije toliko lojalan jednom brendu te su promjene brže i češće.

Stalno traže nešto novo od proizvoda koji kupuju. Funkcionalnost ambalaže, ekološki materijali, grafički dizajn samo se neki od elementa koji prodaju proizvod.

Upravo u tom smjeru, u znaku razvoja trendova i prezentacija tehnoloških i suvremenih rješenja održavaju se i ovogodišnji sajmovi INTREGRAFIKA i MODERNPAK.

Na jednom mjestu dobit ćete sveobuhvatan uvid u najnovije trendove i inovacije iz obje industrije, izravne poslovne kontakte i susrete uživo s renomiranim domaćim i stranim izlagačima.

Poslovnoj i širokoj publici predstavit će se put od dizajna preko tiska pa sve do prodaje i prezentacije gotovog proizvoda krajnjem korisniku.

Redovna edukacija bitan je čimbenik ukoliko želite biti konkurentni na tržištu stoga smo izložbeni dio sajma upotpunili bogatim stručno pratećim programom.

MODERNPAK i INTERGRAFIKA afirmirali su se kroz godine kao nezaobilazan poslovno promidžbeni susret ponuđača i kupaca kao i stručnjaka iz zemlje i inozemstva.


Medijski pokrovitelji: