Press

Saznajte više
USPJEŠNO ZAVRŠENI PROLJETNI SAJMOVI

Sajmovi su revitalizirani i postavljeni u sadržajno i komunikacijski redizajniranom izdanju pod sloganom "OBNOVIMO HRVATSKO GOSPODARSTVO", a čine ga četiri tematski povezana međunarodna sajamska projekta:

Ovaj termin bilježi jako dobar odaziv izlagača, vodećih u svojoj branši, pa tako sajam EMAT ima rast izlagača za 30% te povećanje izložbene površine za više od 50%.

Svjedoci smo pozitivnih trendova u graditeljstvu što se odrazilo i na sajam koji bilježi pozitivan rast u izložbenom segmentu. Pozitivnim pomacima zadovoljni su i izlagači i posjetitelji.

Nastupilo je 146 izlagača iz 22 zemlje na 9500 m².

Pokrovitelj Proljetnih sajmova bio je Grad Zagreb.

Sajmovi su bili poslovnog karaktera, a ulaz je bio slobodan.

B2B u FOKUSU: održana 23 stručna predavanja

Izložbeni segment sajma upotpunjen je snažnim konferencijskim programom s temeljnim ciljem susreta domaćih i inozemnih gospodarstvenika navedenih struka te predstavnika znanstvene zajednice i institucija.

"Ove sajmove karakterizira tzv. business to business orijentacija, odnosno snažna interakcija izlagača i institucija, stvaratelja pravila igre u tangiranim sektorima. Stoga će se u sklopu ovih sajmova odviti čak 23 stručna događanja. Proljetni sajmovi simbolički i stvarno stvaraju novu pokretačku snagu zagrebačkog gospodarstva, doprinoseći izravno i neizravno obnavljanju hrvatskog gospodarstva u sektorima zaštite okoliša, komunalne opreme, zelenog građenja, energetike, grijanja, klimatizacije, obrade pitkih voda te zaštite osoba, imovine i podataka" rekla je na otvorenju dr. sc. Dina Tomšić, voditeljica podružnice Zagrebački velesajam.

Panel diskusija HRVATSKO GRADITELJSTVO DO 2030. GODINE otvorila je mnoga pitanja; naglasci panela bila su na green urban developmentu i može li Hrvatska za desetak godina dostići razinu istinski zelenih pametnih gradova o kakvima doznajemo iz Danske i/ili Švedske?

Na Liderovoj SMART CITIES konferenciji moglo se čuti da otvorena suradnja s građanima, dugoročna vizija i kompetentno vodstvo su preduvjeti za stvaranje pametnih gradova.

Pametni gradovi su prva nova industrija 21. stoljeća te će do 2040. godine u njihovo kreiranje biti uloženo 40 tisuća milijardi dolara, rekao je Vedran Kružić iz tvrtke Sense Consulting.

Tehnix je održao 2. tehnološku konferenciju na kojoj su bili prisutni domaći i EU stručnjaci za zaštitu okoliša. Vodeća su eko industrija u Republici Hrvatskoj i EU kojom postižu ciljeve kružne ekonomije, a na sajmu su prezentirali svoja tehnološka dostignuća.

Posjeduju tehnološku inovaciju reciklaže u održivom gospodarenju komunalnim otpadom.

Republika Hrvatska koristeći nove tehnologije može postati lider Europske unije u gospodarenju otpadom. Gospodarenje otpadom vrlo je odgovoran industrijski posao, rekao je Đuro Horvat, predsjednik tvrtke.

Proljetne sajmove posjetila je velika delegacija austrijskih tvrtki gdje su organizirani B2B susreti.

Bilo je ukupno 23 tvrtke u okviru Austrijsko-hrvatskog gospodarskog susreta na temu tehnologije zaštite okoliša, graditeljstva i infrastrukture. Predvodio ih je predsjednik Koruške gospodarske komore Jürgen Mandl.

Hrvatski ceh zaštitara - strukovna zaštitarska komora obilježila je ove godine 25 godina svog djelovanja kroz konferenciju "PRIVATNA ZAŠTITA 2017: Prevencija - zaštita - sigurnost" na kojoj su govorili europski stručnjaci iz područja zaštite i sigurnosti.

Skup se održao pod visokim pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar Kitarović uz pokroviteljstvo Ministarstva unutarnjih poslova i Konfederacije europskih sigurnosnih službi COESS-a čija je generalna direktorica Catherine Piana prezentirala Stanje industrije privatne zaštite u EU.

Održao se i simpozij INTERKLIMA, najstariji simpozij takve vrste u ovom dijelu Europe. Mjesto je susreta znanstvenika i stručnjaka iz područja klimatizacije, grijanja i hlađenja te energetike u zgradarstvu i industrijskim objektima.

Premijerno na Proljetnim sajmovima prikazana je HRVATSKA KUPAONICA, projekt Hrvatske gospodarske komore koja je okupila pet hrvatskih proizvođača; Aquaestil plus, Bokart, Keramiku Modus, Nord produkt i Santaj plastiku.

Predstavili su luksuznu izvedbu inspiriranu hrvatskom čipkom i maslinovim drvom.