Znanstveni kvart

I ove godine, u paviljonu 6, Interliber priprema posebno osmišljeni, edukativno-zabavni sadržaj u kojem će moći uživati svi željni znanja u praksi.

Zajednica nakladnika i knjižara Hrvatske u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom i ove je godine pripremila vrlo šarolik program znanstvene kulture kojeg će izvoditi brojne udruge, fakulteti, znanstveni instituti te istaknuti pojedinci iz znanstvene zajednice.

U sklopu bogatog 6-dnevnog programa, posjetitelji će imati prilike naučiti kako prognozirati vrijeme ili pak izolirati svoju DNA te će moći uživati i u robotskim kazališnim predstavama. Bit će prilike i za otkrivanje misterija zvan mozak, izradu vodomara i šivanje bakterija te uživanje u izvođenju kemijskih pokusa ili pak u iskušavanju u matematičkim igrama. Isto tako, dr. sc. Saša CECI, doc. dr. sc. Vladimir STILINOVIĆ te doc. dr. sc. NIKOLA POLJAK, troje renomiranih hrvatskih znanstvenika otkrit će svoj odgovor na pitanje - znanstvenik: fora ili noćna mora?

Osim pokusa i radionica, posjetitelji će imati prilike iskusiti i tehnološke inovacije te se zabaviti u Kvartovskom zabavnom parku.

Dođi u Znanstveni kvart, bez straha pitaj i eksperimentiraj!

Programske lokacije Znanstvenog kvarta:

• ŠKOLICA - zatvorene radionice za koje je potrebna prethodna rezervacija
  • PLAC ZNANJA - punktovi na kojim se non-stop odvijaju raznorazne aktivnosti
  • TRG ODMORKO - predah uz Znanost na eteru
  • ZABAVNI PARK - cjelodnevna interaktivna zabava

RASPORED PROGRAMA PO DANIMA

OPISI PROGRAMA

Program Znanstvenog kvarta Interlibera održava se pod visokim pokroviteljstvom Ministarstva kulture te Grada Zagreba.

I na kraju, kako bi sve bilo baš po mjeri čovjeka željnog znanja i zabave, pobrinuli su se PROteam stručnjaci, točnije voditeljica projekta, Jelena Filipaj i Bojan Markičević kao pridruženi član zadužen za odabir i koordinaciju programa.