Press

Saznajte više
DIGITALNA DISRUPCIJA NIJE PRIJETNJA POSLOVANJU ZAGREBAČKOG VELESAJMA

Predstavlja li digitalna disrupcija prijetnju vašem poslovanju i kako odgovoriti - pitao je dr. sc. Tomislav Radoš, potpredsjednik Hrvatske gospodarske komore za industriju i IT, energetiku i zaštitu okoliša, na panelu u okviru međunarodne konferencije "Sajamska industrija – disruptor or disruptee?“.


Ponudio je i moguća rješenja: stvoriti jeftiniji proizvod, prikloniti se personalizaciji i digitalnom tržištu. A Zagrebački velesajam već ima, ne samo odgovor, nego, i rezultat.

- Nakon 11 godina, uz internu snagu, dobru strategiju i primjenom novog poslovnog modela, Velesajam je ostvario pozitivan poslovni rezultat. Želimo biti odlikaši, odavno smo shvatili da ili ćemo se transformirati u cijelosti ili ćemo umrijeti, među ostalim, rekla je dr. sc. Dina Tomšić, direktorica Zagrebačkog velesajma.


Predsjednik Upravnog odbora Celjskog sejma Franc Pangerl smatra da će sajmova i Sajma biti dokad će biti i ljudi, a na ovu su temu svoja iskustva podijelili i Nick Dugdale – Moore, predstavnik UFI-a za Europu i dr. sc. Marko Šantić, predsjednik privredne komore Federacije Bosne i Hercegovine.