Press

Saznajte više
DODJELA NAGRADE FUL KULTURNO

Dvadeset i jedna prijava za FUL KULTURNO nagradu i pet finalista od kojih samo jedan nosi 10 000,00 kn i naslov najbolje brendiranog kulturnog događanja 2019.!

Članice neovisnog vijeća (Sanja Rocco, mr.sc., v.pred., Poslovno veleučilište Zagreb; Sandra Pocrnić Mlakar, urednica, novinarka, vlasnica izdavačke kuće Beletra; Romana Lekić, dr.sc., prof. Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment; Alis Pečarić Marić, influencerica i blogerica, vlasnica brenda Čitaj knjigu; Dorotea Milas, mag.phil. et mag.rel., MA, prodekanica za stručni i znanstveni rad, Poslovno veleučilište Zagreb i članica upravnog odbora zaklade Kultura Nova; Vlatka Kamenić Jagodić, direktorica korporativnog marketinga i općeg informiranja, Končar - Elektroindustrija d.d.; Lea Brezar, CEO Dhar media, vlasnica licence Superbrands Hrvatska i časopisa Brend kultura) odlučile su o finalistima i pobjedniku FUL KULTURNO nagrade koja će biti uručena sutra, 16. studenog u 18.00 sati na Interliberu.

Pet finalista nagrade FUL KULTURNO su:

  1. Centar za zdravo odrastanje Idem i ja s projektom "Prespavanac"
  2. Društvo za afirmiranje i promicanje knjige i stripa Slagalica s promocijom romana za mlade "Put u ljubičasto"
  3. KUBS Baštinica s projektom "Glagoljačići"
  4. Kulturna udruga Fotopoetika s projektom "Šumski pjesnici"
  5. Hrvatsko društvo književnika za djecu i mlade s kazališnom predstavom napravljenom prema knjizi "Dvije crte plavo", Rosie Kugli

FUL KULTURNO natječaj za najbolji projekt u kulturi projekt je magazina Brend kultura kojeg podržava nezavisni autoritet za brending Superbrands Hrvatska. Cilj natječaja FUL KULTURNO je promovirati niskobudžetna kulturna događanja - promocije pisane riječi u svrhu pojačavanja njihovih aktivnosti brendiranja.