U sklopu BEAUTY&BUSINESS CONFERENCE održan je panel na temu "Kvaliteta usluge u beauty industriji“.
Na panelu su sudjelovali renomirani sugovornici: Ivica Pavlačić, Sanja Varlaj, Martina Kallos i Manuela Picard.
Najviše govora bilo je o niskoj razini obrazovanja u beauty industriji. U frizerskoj industriji postoji loš kadar jer svi koji su dobri su napustili Hrvatsku.
Nažalost, frizerske škole upisuju djeca s lošim ocjenama po sistemu samo da nešto upišu. Sugovornici su istaknuli da treba uvesti prijemne ispite za upise u srednje škole.
Biti kozmetičar je predivna stvar jer kozmetičari sa svojom strukom uljepšavaju nečije lice, nečiji dan. Kozmetičari su uslužna djelatnost, a istovremeno kozmetičari moraju biti i psiholozi jer rade s ljudima, istaknuto je.
Potrebno je uvesti više psihologije u školovanju kako bi budući frizeri i kozmetičari izlazili iz škola sa dodatnim znanjem.
Ako se ne promijeni sistem edukacije ne može se naprijed jer poslodavci u beauty industriji troše vrijeme i novce na stvaranje dobrog radnika koji kada stasa ode.
Za svaki salon u beauty industriji bitno je da su usluge standardizirane, da klijentu bude svejedno kod koga će se naručiti jer su svi djelatnici na određenom standardu. Klijenti koji dolaze kod frizera i kozmetičara trebaju cjelokupnu uslugu i dojam. To je u beauty industriji jako važno. Treba kava, pogled i lijepa riječ.
Danas je mladim ljudima sve dostupno. Postoje youtube kanali, tik tok i svi misle da mogu nakon jednog tutorijala biti vizažisti.
Kvaliteta usluge mora biti u rangu cijene usluge.