Press

Saznajte više
NEMA PARA BEZ PR-a

Na Zagrebačkom velesajmu održan je zanimljiv panel na temu: Nema para bez PR-a – svi marketinški problemi small businessa.

Panelom je moderirao Ilija Brajković, a sudjelovali su Goran Vrabec (Volim ljuto), Tino Prosenik (Gruntek), Bruno Balen (Cidrani) i Vinko Filipčić (Green.hr).

Na početku panela sudionici su se osvrnuli na web stranice i web shop.

Neki od njih nemaju web shop i kao razlog navode novac. Uz novac web shop zahtijeva i određeni proces izrade koji je kompleksniji od fizičke trgovine kao i posao oko distribucije proizvoda i marketing da bi se za web shop čulo. Web shop kao takav je dobar je preko njega se dolazi do širokog broja ljudi.

Svi su prisutni digitalno. Na Facebooku, Instagramu i Tik toku i smatraju da su društvene mreže bitne i da sadržaj koji se nudi treba iskoristiti kroz što je moguće više kanala jer svaki od kanala ima neke svoje prednosti.

Ukoliko se ima dobra priča, mediji vole dobru priču pa se onda kroz klasični PR može puno toga napraviti.

Iako se najviše razgovaralo o digitalnim medijima svi sudionici su istaknuli da sudjeluju na sajmovima i da je taj vid marketinga također bitan, kao i biranje manjim, preciznih tematskih evenata.