Press

Saznajte više
PET DO DVANAEST ZA NOVI SAJAMSKO – KONGRESNI CENTAR

Sajamska industrija kao izvozna, investicijska i komunikacijska platforma hrvatskog gospodarstva bila je tema prvog panela u sklopu slavljeničke konferencije "Sajamska industrija – disruptor or disruptee?“ a u povodu 110. jubileja Zagrebačkog velesajma.

Države u okruženju bitno ulažu u sajamsku infrastrukturu i zato je zadnji rok da počne realizacija projekta "Zagreb City" koji prvenstveno znači novu i kvalitetnu sajamsku infrastrukturu s velikim kongresnim centrom. Tada će Zagreb iskoristiti položaj lidera u regiji a velesajamske aktivnosti proizvesti još više multiplikativne učinke na cijelo gospodarstvo.


Sajmovi mogu biti odraz stanja u ekonomiji a gospodarski rast može potaknuti izvoz, što primjerice trenutačno svjedoče brojke o sadašnjem uzletu Rumunjske.

Ekonomska politika mora biti usmjerena na maksimiziranje izvoza jer bez toga nova velesajamska infrastruktura neće puno dati.

Međuljudski osobni odnos nema alternative a sajam je uvijek bio mjesto trgovanja i sklapanja poslova pa je dobra sudbina sajmova sigurna. Što smo više u digitalizacijskoj sferi, to nam je ova vrsta kontakata neophodnija.

Ukratko, najvažniji su ovo naglasci koje su izrekli mr. sc. Zvonimir Savić, posebni savjetnik predsjednika Vlade RH za ekonomska pitanja, doc. dr. sc. Olivera Majić, zamjenica gradonačelnika Grada Zagreba, Ana Mandac, pomoćnica ministra gospodarstva, poduzetništva i obrta, Miodrag Šajatović, glavni urednik Lidera i Sanja Želinski Matunec, savjetnica predsjednika Hrvatske obrtničke komore.