Press

Saznajte više
UFI OBILJEŽAVA 100 GODINA

Na današnji dan, 15. travnja 1925. godine u Milanu, osnovano je udruženje UFI - The Global Association of the Exhibition Industry, koje je danas vodeća svjetska organizacija sajamskih institucija. Među njegovih dvadeset osnivača bio je i Zagrebački velesajam, koji s ponosom ističe ovu iznimnu obljetnicu kao dio vlastite povijesti.

Prije točno jednog stoljeća, Zagreb je upisan na sajamsku kartu Europe kao grad koji prepoznaje moć gospodarskog umrežavanja, međunarodne suradnje i razmjene znanja. Danas, UFI okuplja 875 članica iz 87 zemalja, predstavlja oko 50.000 stručnjaka i certificira gotovo 900 međunarodnih sajmova diljem svijeta.

Uloga Zagrebačkog velesajma u tom kontekstu nije samo povijesna - ona je i aktualna. S tradicijom dužom od 115 godina, Zagrebački velesajam kontinuirano doprinosi gospodarskom razvoju Grada Zagreba i Republike Hrvatske. Svojim sajmovima i infrastrukturom, predstavlja platformu za promociju domaćih i međunarodnih tvrtki, poticanje razmjene znanja te povezivanje industrija i tržišta. Članstvo u UFI-ju potvrđuje njegov međunarodni značaj i omogućuje pristup globalnim znanjima, tržištima i partnerstvima.

S bogatim portfoliom vlastitih sajamskih projekata i mnogobrojnim događanjima kroz godinu, Zagrebački velesajam već je više od stoljeća dio identiteta Grada Zagreba te predstavlja jednu od međunarodnih prepoznatljivosti našeg grada i zemlje. Njegov značaj temelji se na dugoj tradiciji, iskustvu i uspješnoj organizaciji sajmova i skupova, kao i na njegovom velikom utjecaju na gospodarska kretanja. Izravno utječe na tržišna kretanja povezanih djelatnosti te multiplikaciju poslovne učinkovitosti drugih sektora.

U vremenu u kojem digitalne platforme oblikuju nove obrasce poslovanja, sajmovi ostaju nezamjenjiv poslovni alat upravo zato što omogućuju ono što nijedna tehnologija ne može nadomjestiti - licem u lice iskustvo kroz svih pet osjetila. Miris novog proizvoda, tekstura materijala pod prstima, zvuk razgovora koji pokreće suradnju, vizualna snaga brenda i osobni kontakt - sve to čini sajmove prostorom autentične prezentacije, neposredne razmjene i stvaranja povjerenja.

UFI i Zagrebački velesajam dijele zajedničku misiju: stvarati uvjete za poslovni rast, tržišnu vidljivost i konkretne prilike koje se rađaju upravo kroz takav višedimenzionalni kontakt.

Obljetnica UFI-ja nije samo povijesni podsjetnik, već i pogled unaprijed - prema budućnosti sajamske industrije, koja se, zahvaljujući snažnim globalnim mrežama i partnerstvima, i dalje uspješno prilagođava promjenama i otvara nova poglavlja razvoja.

U istraživanju tržišta i osluškivanju potreba gospodarstva, kao i u razvoju novih sajamskih sadržaja i usluga, Zagrebački velesajam se oslanja na jasnu viziju, razvojnu strategiju, stručnost i iskustvo svojih timova. U tom procesu ključnu ulogu ima i potpora vlasnika - Grada Zagreba, čije razumijevanje i sinergijsko djelovanje omogućuju stabilan razvoj i prilagodbu izazovima tržišta.

Zanimljiv povijesni detalj - u prvim godinama članstva, logo UFI-ja bio je integriran u logo Zagrebačkog velesajma, što je svjedočilo važnosti i ponosu tog članstva još od samih početaka.