Strategiju postcorona oporavka Zagrebački velesajam temelji na organizaciji inovativnih event koncepata, pod zajednički platforma brandom - ZeVent.
Tijekom Covid-19 prekida redovnog rada bili smo na usluzi Zdravstvenom i Civilnom stožeru Grada te u skladu s mogućnostima pomogli poslovnoj, kulturnoj i sportskoj zajednici.
Predstavljanjem novog korporativnog projekta simbolično se nagovještava povratak poslovne aktivnosti.
Pored međunarodnih sajamskih projekata: Beauty & Hair Expo, Ambienta, Biam & Zavarivanje, Interliber, Infogamer, CroAGRO, uz tijek digitalizacije pod sloganom 5.0 >> nova dimenzija poslovanja, težište poslovne aktivnosti u drugoj polovici ove godine bit će na organizaciji i partnerstvu, kao i domaćinstvu event industriji, poput prvog Drive-in kina u Hrvatskoj.
10 paviljona površine veće od 40.000 m2, otvoreni prostor površine 30.000 m2 te s Kongresnim centrom kapaciteta do 1.500 sjedećih mjesta, parkiralište od gotovo 90.000 m2, portfolio su za kreativne projekte i uspješnu organizaciju.