O nama

Saznajte više
Potencijal i dodana vrijednost

Zagrebački velesajam pripada obitelji Međunarodne Unije organizatora sajmova - UFI, čiji je jedan od utemeljitelja i čiji sajamski projekti jedini u Republici Hrvatskoj primjenjuju visoke UFI organizacijske standarde.

Tradicija u djelatnosti te profesionalno iskustvo i znanja stvarani 108 godina, cjelovita infrastrukturna opremljenost i prometna povezanost, metropolni položaj, jedinstven sajamski know-how te cjelovita institucionalna i međunarodna umreženost u službi gospodarstva potvrđuju lidersku poziciju Zagrebačkog velesajma u sajamskoj industriju ovog dijela Europe.

U tom kontekstu osobito je značajan pokazatelj multiplikacije gospodarskih aktivnosti po kojem Zagrebački velesajam pripada u sam vrh europskih organizatora sajmova, a koji izražava utjecaj sajmova na rast aktivnosti drugih gospodarskih djelatnosti: 1,00 kn sajamskih prihoda Zagrebačkog velesajma multiplicira do 11,70 kn prihoda drugih djelatnosti u Gradu Zagrebu i Republici Hrvatskoj - promet, veleprodaja i maloprodaja, hotelijerstvo, ugostiteljstvo, razne usluge te ponajviše marketinška aktivnost u segmentu PR-a i oglašavanja.

Godišnji sajamski portfolio Zagrebačkog velesajma obuhvaća 20 međunarodnih projekata organiziranih u 10 termina koji tematski uključuju praktično cjelokupnu nomenklaturu gospodarskih i društvenih djelatnosti.

K tome, s obzirom na kongresne kapacitete među kojima se između ostalih konferencijskih prostora ističe Kongresni centar s 1.000 mjesta, sve značajnija aktivnost ostvaruje se u području poslovnih evenata te kulturnih i zabavnih događanja.

Na primjer: sajmovi u razdoblju listopad 2017. - svibanj 2018. godine okupit će više od 2000 domaćih i stranih izlagača u tom razdoblju ukupni prostorni kapacitet Zagrebačkog velesajma namijenjen sajamskoj aktivnosti bit će angažiran 4,2 puta ukupna posjećenost tih sajmova bit će na razini većoj od 500.000 posjetitelja.

Zagrebački velesajam nalazi se u glavnoj razvojnoj strategiji grada Zagreba do 2020. godine https://bit.ly/2J1oGD2

Tematska i sadržajna atraktivnost tih sajmova uključuje sveobuhvatnu medijsku prisutnost te cjelovitu PR i promotivnu aktivnost. 

Pored vrijednosti medija plana Zagrebačkog velesajma, dodani PR u tom razdoblju procjenjuje se na razini 15,0 - 18,0 milijuna kn:

Travanj 2018:

Svibanj 2018:

Intenzitet sajamske i kongresne aktivnosti potvrđuju Zagrebački velesajam u statusu komunikacijske platforme koja promiče i umrežava gospodarstvo Grada Zagreba i Republike Hrvatske s europskim i vaneuropskim okruženjem. 

MOGUĆNOST OGLAŠAVANJA

Međunarodni sajmovi, organizirani na visokoj profesionalnoj razini, imaju snagu efikasne realizacije dijela marketinških strategija s mjerljivim rezultatima u kratkom roku, po čemu predstavljaju nezamjenjiv oblik tržišne komunikacije.

Pored izlagačkog i konferencijskog nastupa, segment zajedničkog i samostalnog oglašavanja omogućuje izlagačima, institucijama, suorganizatorima, pokroviteljima, partnerima, sponzorima, ali i drugim gospodarskim subjektima vidljivost i promotivno isticanje tijekom i izvan termina održavanja sajmova:

  • Mjesto oglašavanja tijekom sajmova
Kanali komun. Oglasne površine Izlagači Institucije Suorganizatori Partneri pokrovitelji Sponzori
Plakati B1  
Plakati B2  
Plakati Billboardi  
Plakati Megaboard
Plakati Prizmatec  
Prostor Ulazi
Prostor Paviljoni  
Prostor Pročelja  
Prostor Podovi    
Prostor Ograde    
Prostor Jarboli
Prostor Blagajne      
Prostor Informacije      
Tiskovine Katalog
Tiskovine Vodič
Tiskovine Brošure  
Tiskovine Pozivnice    
Tiskovine Časopisi  
Tiskovine Dnevni tisak  
Online Web
Online Banneri  
Online Newsleteri
Online Društv. mreže
Elektron. mediji Radio  
Elektron. mediji Televizija  
 
  • Mjesto oglašavanja izvan termina sajmova
Kanali komun. Oglasne površine Izlagači Partneri Pokrovit. Sponzori Ostali
Plakati B1        
Plakati B2        
Plakati Billboardi        
Plakati Megaboard
Plakati Prizmatec
Prostor Ulazi        
Prostor Paviljoni        
Prostor Pročelja
Prostor Podovi
Prostor Ograde
Prostor Jarboli        
Prostor Blagajne        
Prostor Informacije        
Tiskovine Katalog        
Tiskovine Vodič        
Tiskovine Brošure        
Tiskovine Pozivnice        
Tiskovine Časopisi        
Tiskovine Dnevni tisak        
Online Web
Online Banneri
Online Newsleteri
Online Društv. mreže
Elektron. mediji Radio        
Elektron. mediji Televizija        

Pojašnjenje za samostalno oglašavanje tijekom i izvan termina održavanja sajmova:

  • MEGABORD - površina 8,0 x 8,0 m2 ispred glavnog Južnog ulaza Zagrebačkog velesajma, usmjerena prema Aveniji Dubrovnik
  • PRIZMATEC - rotirajuće površine na raskrižju Avenija Dubrovnik i Većeslava Holjevca, 3 površine sa sjeverne i 3 površine sa južne strane
  • PROČELJA - površine objekata paviljona usmjerene obodno prema prometnicama
  • OGRADE - površine ograda usmjerene prema Aveniji Dubrovnik
  • PAVILJONI - vanjske i unutarnje površine paviljona usmjerene u prostor Zagrebačkog velesajma
  • PODOVI - površine na ulazima (npr. predvorje glavnog Južnog ulaza) i jednokratni tepisi na prolazima između izložbenih mjesta tijekom održavanja sajmova

Pored navedenih standardnih oblika PR-a te komunikacijskih kanala i oglasnih površina, kontinuirano inoviramo projektnu i korporativnu promotivnu aktivnost, čime smo u mogućnosti zadovoljiti i najsloženije marketinške zahtjeve.

Za više obavijesti, pojašnjenja i uputa te obradu operativnih upita: Dragica Grupković, voditeljica promocije; e-mail: dragica.grupkovic@zgh.hr; tel.: +385 1 6503 439.

DOBRODOŠLI!